Mijn foto’s zijn nu te koop!

2 februari 2013

Ik heb de grote stap genomen: vanaf nu zijn mijn foto’s te koop! Ik heb mij aangesloten bij de site www.werkaandemuur.nl.

Hier heb ik mijn eigen webshop waarin ik mijn foto’s te koop aan kan bieden. Ze kunnen dan afgedrukt worden op canvas, dibond, als poster of ingelijst. Ben natuurlijk heel benieuwd of het gaat lopen. Aan de rechter kant op deze site zie je nu een plaatje met daarin de link naar mijn shop.

Sprookjesbos

Sprookjesbos

Je kunt online ook de foto’s in een aantal voorbeeld ruimtes bekijken. Dat geeft dan een mooi beeld van hoe het er aan de muur uitziet.

Aan de muur

Aan de muur

Niet alleen de “normale” formaten kunnen besteld worden, maar ook bijvoorbeeld panorama’s.

Panorama

Panorama

Ik heb nu nog maar drie foto’s toegevoegd, maar zal dat de komende tijd gaan uitbreiden.

Zoek je dus een mooi kado voor aan de muur. Voor jezelf of voor iemand anders, dan weet je nu waar je moet zijn 😉 . Zie je op deze site een mooie foto die je wel zou willen kopen, maar nog niet in de shop staat, stuur mij dan even een berichtje. Op de pagina “wie ben ik” staat een contactformulier. Ik zorg dan dat de desbetreffende foto in de shop komt, mits de kwaliteit hoog genoeg is.

8 Reacties

  1. Mooi om te zien René, ik wens je veel succes.
    Gr. Tinie

    5 februari 2013 om 13:41

  2. Hallo René,

    Goed idee….zit er in ieder geval al erg mooi uit je werk zo aan de muur.

    ben benieuwd of het echt gaat lopen.

    Succes ermee!!!

    Gr,

    Remco

    3 februari 2013 om 17:02

  3. Leuk! Succes met de verkoop!

    2 februari 2013 om 20:56

  4. Een goed idee René, denk dat er wel even wat tijd overheen zal gaan voor het een beetje loopt. Je zult er niet rijk van worden denk ik .. aangezien mensen zo een foto op internet kunnen uitzoeken en die bij allerlei online winkels kunnen laten printen voor heel wat minder geld.
    Maar des al niet te min … ik vind je foto’s prachtig en het idee ook. Veel succes.

    2 februari 2013 om 11:55

    • Ik zie wel Sandra of het iets wordt. Ik hoef er gelukkig niet van te leven! Het is alleen al een leuk idee, dat mensen je foto’s kunnen kopen.

      2 februari 2013 om 13:02

  5. yemrev

    Big Business, René! Als het maar niet uit de hand loopt 😉

    2 februari 2013 om 11:53

  6. Dank je Klaas. Ik ben heel benieuwd of het een beetje gaat lopen.

    2 februari 2013 om 10:14

  7. klaasfidom

    Succes, met de verkoop!

    2 februari 2013 om 10:11

Geef een reactie

